ברלין

מסעדת בלוק האוס (Block House) | מסעדת בשרים בברלין

בלוק האוס – מסעדת בשרים מומלצת בברלין

אם אתם מחליטים לבקר בברלין ומוצאים את עצמכם בחשק מטורף לסטייק טוב ועסיסי, מסעדת הבשרים בלוק האוס זה המקום בשבילכם.
כל אוהבי הבשר, התייצבו! כי מצאנו עבורכם את המסעדה המושלמת.

במהלך הטיול שלנו בעיר ברלין, מצאנו את עצמנו מתניידים בין מקדונלדס ל – KFC, ופשוט מצאנו את עצמנו בחשק מטורף לאוכל מקומי, אותנטי וטעים. בלא פחות מחמש דקות מצאנו באתר טיולים המלצות על מסעדה בשם בלוק האוס (Block House). למזלנו, גילינו שהמסעדה הייתה במרחק של 10 דק' הליכה מהמלון שלנו באלכסנדרפלאץ.

איך שהגענו למסעדה גילינו מסעדה באווירה חמה ומזמינה עם עיצוב ביתי. קבלת הפנים והשירות היו מעולים. יש לציין כי הגענו די מאוחר בערב ולכן לא נאלצנו לחכות כלל, אך בשעות מסוימות יש עומס במסעדה ומומלץ להתקשר ולהזמין מקומות מראש.

לפתיחה, הזמנו מרק עגבניות חם שלא אכזב, במיוחד במזג האוויר הקפוא, וכבר מההתחלה הבנו שהגענו לאחת מהמסעדות הטובות והאיכותיות בברלין. לעיקרית הזמנו סטייק פילה וסטייק אנטריקוט, המגיעים עם תפוח אדמה אפוי בתנור וסלט. הסלט היה טרי רענן, התפוח אדמה היה עשוי היטב והסטייקים היו בין מהסטייקים הטובים שטעמנו. הבשר היה טרי ואיכותי, החיתוך והצלייה היו מדויקים, וכמובן שגם הטעם שלו היה מדהים.

מצגת זאת דורשת JavaScript.

ביום למחרת, מצאנו את עצמנו חוזרים בשנית למסעדה, כשלצערנו הרב גילינו את התור הארוך שנאלצנו להמתין. חיכינו כ-30 דקות והחלטנו לוותר ולהגיע בפעם אחרת בשעות פחות עמוסות (גווענו ברעב ולא הצלחנו לחכות יותר). לכן מאוד מומלץ בשעות הערב 18:00-21:00 לשריין מקום מראש למסעדה.

ביום האחרון לטיול שלנו, מצאנו את עצמנו חוזרים למסעדה לטעימה אחרונה לפני הטיסה, ולא היה מצב שהיינו מוותרים על ארוחה נוספת במסעדה הנפלאה הזאת. למזלנו, הגענו בשעת צהריים ונכנסו ישר. כמובן, שהזמנו שני סוגים שונים של סטייקים שעוד לא טעמנו ואף אחד מהם לא אכזב, הרוטב של הסטייק היה חוויה קולינרית בפני עצמה, מרק הבצל החם היה תענוג לאניני הטעם שלנו, ופשוט הרגשנו מסופקים שהספקנו לבקר בה בשנית לפני החזרה לארץ.

כתובת וטלפון:
Karl-Liebknecht-Straße 7
10178 Berlin
Tel.: +49 (0)30 – 242 33 00
Fax: +49 (0)30 – 242 41 96

שעות פעילות:
כל הימים משעה 11:30 עד 24.00
ימי ראשון עד: 23:00

קישור לאתר המסעדה:לחצו כאן.