ברליןהטיולים שלכם (בלוגים)

מלון פארק אין – Park Inn, ברלין פברואר 2018

פארק אין – Park Inn

מלון פארק אין
מלון פארק אין

את הטיול שלנו בעיר ברלין החלטנו להעביר במלון פארק אין – Park Inn (את המלון הזמנו דרך אתר בוקינג – Booking מה שהקל עלינו בתהליך בחירת המלון) שנמצא במרכז העיר באלכסנדר פלאץ.

עברנו בהמון קבוצות גם בפייסבוק וגם בווצאפ וכמובן באתרים עם חוות דעת של מלונות שונים בברלין וזה היה אחד המלונות שהיו בולטים בכל האתרים הללו, הטיול תוכנן ל-5 ימים ותכננו להעביר אותו במקום אחד.

במלון Park Inn by Radisson תוכלו להנות מגישה חופשית לאינטרנט אלחוטי (WIFI), מרכז בריאות וספא, חדר כושר, מסעדה ובר בלובי המלון, מרכז מידע לתיירים וחנות מזכרות.

המלון נמצא במרחק של כחצי שעה נסיעה באוטובוס TXL משדה התעופה, שתי דקות הליכה מהרכבת הרגילה והתחתית וממוקם ממש ליד מרכז מסחרי ענק שאין ספק שימלא את כל הצרכים שלכם לשופינג בברלין.

עם הגעתנו למלון (שהייתה קרוב ל10 בבוקר), דיברנו עם פקיד הקבלה שקיבל את פנינו בברכה ואמר שלצערו אין כניסה לחדרים עד השעה 15:00 בצהריים. הוא ראה שהיינו גמורים מעייפות והציע שנשב בלובי ונוודא איתו בשעה 13:00 בשנית כי יכול להיות שהחדר יהיה מוכן עד אז.

עייפים וגמורים, החלטנו שיש לפנינו 3 שעות לשרוף והלכנו לטיול קטן באלכסנדרפלאץ. גילינו פרימארק (Primark) ענק שלא יבייש אף סניף, C&A, בית מרקחת, סניף ענקי של סאטורן (SATURN) בין 4 קומות של מוצרי חשמל ומוצרי אלקטרוניקה (תוכלו למצוא שם כרטיס סים), וגלריה ענקית של שש קומות שתוכלו למצוא בה הכל, ממסטיקים ודברים בסיסים ליומיום לטיול ועד לתיקי יוקרה של שאנל ולואי ויטון.

לאחר שטיילנו קצת חזרנו למלון בשעה 13:00 וכפי שהובטח החדר באמת היה מוכן. בזמן שחיכינו שהחדר יתפנה השארנו את המזוודות שלנו במלון בעלות של כ2 יורו למזוודה (אלטרנטיבה נוחה מאוד לאלו שלא רוצים להיגרר עם המזוודה).
נכנסו לחדר שהיה מעוצב באופן מודרני ומאוד נוח, מרווח ועם נוף לכל השדרה למטה.

ישר קפצנו למיטה לישון קצת אחרי יום ארוך, המיטות היו רכות, אוטוטו אנחנו נרדמים אבל…הכרית רכה מדי ושוקעת. התקשרנו לקבלה וביקשנו שיביאו לנו כריות נוספות. בפחות משתי דקות קיבלנו כריות ומפה לשם מצאנו את עצמנו כמה שעות מאוחר יותר.

כמו כל ישראלי שלא ביקר הרבה באירופה, הסתבכנו עם האינסטלציה. שטפנו ידיים והמים בכיור פשוט לא ירדו. התקשרנו לתחזוקה וכעבור חמש דקות הגיע בחור מקסים שעזר לנו והסביר שיש כפתור מאחורי הכיור שמשמש לפתיחה שלו. הוא לא דיבר מילה באנגלית אבל שמח כל כך לעזור לנו (או שהוא פשוט היה מאוד משועשע מהידע הבסיסי שלנו שלוקה בחסר).

מעבר לכך, אפשר להגיד בלב שלם שהמלון היה ללא ספק אחד המקומות הטובים ביותר ששהינו בו. השירות היה מעל ומעבר, לא הייתה אף בקשה או תקלה שנתקלנו בה שלא נענתה או טופלה. צוות העובדים היה מקסים ומסור ואנחנו בהחלט ממליצים לכם לקפוץ לביקור שם בפעם הבאה שאתם בברלין. המיקום, השירות…כל אלו ועוד הם בהחלט היו המרכיבים המשמעותים שהפכו את הטיול שלנו בברלין לחוויתי ומהנה.

 

תודה לניקול על שיתוף החופשה שלה בברלין.
רוצים לשתף גם? לחצו כאן.

קראו עוד

One Comment

  1. מלון מאוד מומלץ,
    חדרים קטנים ואינטימים.
    ממקום ממש במרכז והכל במרחק הליכה סביר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

Back to top button